Dejan Stanojević iz Vrnjačke Banje dobitnik prestižne nagrade

slika dejan stanojevic iz vrnjacke banje

Direktor Specijalne bolnice Merkur iz Vrnjačke Banje, mr dr Dejan Stanojević, dobitnik je nagrade Brand leader za poseban doprinos u razvoju zdravstvenog turizma. Nagrada je uručena na 11. Regionalnoj konferenciji u organizaciji Mass Media International, pod nazivom “Turističko tržište Jugoistočne Evrope – Nove razvojne mogućnosti”, održanoj 15.05.2013. godine u beogradskom Sava centru.
U obrazloženju nagrade posebno je istaknuto da je Merkur na čelu sa mr dr Dejanom Stanojevićem, pomerajući granice i uspostavljajući nove standarde u zdravstvenom turizmu Srbije i Regiona, učvrstio svoju lidersku poziciju. Posebno je istaknuta pažnja koju je mr. dr Dejan Stanojević posvetio razvoju visokokvalitetne ponude Merkura .
Punih 10 godina, g-din Stanojević je na čelu ove kuće gde je kao lekar i menadžer, među prvima prepoznao filozofiju i duh savremenog zdravstvenog turizma i wellnessa i realizovao sve ono što mnogim drugim turističkim centrima još uvek deluje kao nedostižno.

Na ovaj način, Merkur se još jednom uspešno pozicionirao na regionalnom i globalnom tržištu kao izuzetan brend zdravstvenog turizma . Primenom uspešnog i efikasnog sistema menadžmenta , kreirena je poslovna filozofija usmerena na stalne investicije prilagođene željama gosta i održanje visokog kvaliteta usluga u skladu sa vodećim svetskim trendovima.

Konferencija je osim iz Srbije, okupila i predstavnike iz Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Slovenije, Ruske Federacije, Makedonije, Turske, Bugarske, Kine, Indije, sa ciljem podsticanje saradnje između ovih zemalja.
Nagrada “Brand leader” se dodeljuje devet godina u cilju afirmisanja najisaknutijih kompanija, institucija ili pojedinaca koji svojim inovativnim razvojem i strategijama postavljaju visoke standarde i unapređuju konkurentnost tržišta Regiona.

Lekar i menadžer, među prvima je prepoznao filozofiju i duh savremenog zdravstvenog turizma i wellnessa i realizovao sve ono što mnogim drugim turističkim centrima još uvek deluje kao nedostižno.